Obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "podmienky") upravujú práva a povinnosti vás ako kupujúcich a nás ako predávajúcich v zmluvných vzťahoch uzatvorených prostredníctvom e-shopu na webovej stránke https://www.suprhracky.sk/.

Všetky informácie o spracúvaní vašich osobných údajov sú uvedené v Zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré nájdete tu: https://www.suprhracky.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/

Ako viete, komunikujeme predovšetkým na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sa používajú prostriedky diaľkovej komunikácie, ktoré nám umožňujú vzájomnú dohodu bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás.

Ak je niektorá časť Podmienok v rozpore s tým, na čom sme sa vzájomne dohodli v rámci procesu Vášho nákupu v našom E-shope, má táto konkrétna dohoda prednosť pred Podmienkami.

NIEKTORÉ DEFINÍCIE

Cena znamená sumu peňazí, ktorú zaplatíte za Tovar;
Cena za dopravu je suma peňazí, ktorú zaplatíte za doručenie Tovaru vrátane nákladov na jeho balenie;
Celková cena je súčet Ceny a Poplatku za dopravu;
DPH je daň z pridanej hodnoty v súlade s platnými právnymi predpismi;
E-shop znamená internetový obchod prevádzkovaný Nami na https://www.suprhracky.sk/, v ktorom sa uskutoční nákup Tovaru;
Faktúra znamená daňový doklad vystavený v súlade so Zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;
Sme spoločnosť Asobi s.r.o., so sídlom Hrádek 249, 739 97 Hrádek, IČO 139 68 777, DIČ CZ13968777, zapísaná v obchodnom registri pod č. 87524 C, vedenom na Krajskom súde v Ostrave, e-mail info@suprhracky.cz, telefónne číslo +420792362402, právne označovaná ako Predávajúci;
Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie kúpnej zmluvy na Tovar s nami;
Zmluva je kúpna zmluva dojednaná na základe riadne vyplnenej Objednávky zaslanej prostredníctvom E-shopu a je uzavretá okamihom, keď od Nás obdržíte potvrdenie Objednávky;
Užívateľský účet znamená účet zriadený na základe Vami poskytnutých údajov, ktorý umožňuje ukladanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru a uzatvorených Zmlúv;
Vy ste osoba nakupujúca v Našom E-shope, právne označovaná ako kupujúci;
Tovar je čokoľvek, čo si môžete kúpiť v E-shope.
VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POKYNY

Nákup Tovaru je možný len prostredníctvom webového rozhrania E-shopu.
Pri nákupe Tovaru je Vašou povinnosťou poskytnúť nám všetky informácie správne a pravdivo. Preto budeme považovať informácie, ktoré ste nám poskytli pri objednávaní Tovaru, za správne a pravdivé.

UZAVRETIE ZMLUVY

Zmluvu s nami možno uzavrieť len v českom jazyku.
Zmluva sa uzatvára na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady spojené s použitím prostriedkov diaľkovej komunikácie znášate Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú platíte za použitie týchto prostriedkov (t. j. najmä za prístup na internet), preto nemusíte očakávať žiadne dodatočné náklady účtované Nami nad rámec Celkovej ceny. Odoslaním Objednávky súhlasíte s Naším používaním prostriedkov diaľkovej komunikácie.
Aby sme mohli uzavrieť Zmluvu, musíte vytvoriť návrh Objednávky v E-shope. Tento návrh musí obsahovať nasledujúce informácie:

Informácie o Tovare, ktorý kupujete (v E-shope označíte Tovar, o ktorého kúpu máte záujem, kliknutím na tlačidlo "Pridať do košíka"); Informácie o Cene, Cene dopravy, Spôsobe úhrady Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto informácie budú zadané v rámci používateľského rozhrania E-shopu v rámci vytvorenia návrhu Objednávky, pričom informácie o Cene, Cene dopravy a Celkovej cene budú zadané automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru a spôsobu doručenia;
Vaše identifikačné údaje, ktoré nám slúžia na doručenie Tovaru, najmä Vaše meno, priezvisko, doručovacia adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa;
V prípade Zmluvy, na základe ktorej vám budeme Tovar doručovať pravidelne a opakovane, aj to, ako dlho vám budeme Tovar doručovať.
Počas procesu vypracovania Objednávky môžete tieto informácie meniť a kontrolovať až do vytvorenia Objednávky. Po kontrole stlačením tlačidla "Záväzná platba Objednávky" vytvoríte Objednávku. Pred stlačením tlačidla však musíte potvrdiť, že ste si prečítali tieto Obchodné podmienky a súhlasíte s nimi, inak nebudete môcť vytvoriť Objednávku. Zaškrtávacie políčko slúži na potvrdenie a odsúhlasenie. Po stlačení tlačidla "Záväzná platba objednávky" sa všetky vyplnené informácie odošlú priamo nám.

Vašu Objednávku potvrdíme čo najskôr po jej doručení Nám správou zaslanou na vašu e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke. Potvrdenie bude obsahovať zhrnutie Objednávky a tieto Obchodné podmienky. Potvrdenie Objednávky z našej strany predstavuje uzavretie Zmluvy medzi nami a vami. Podmienky v znení platnom v deň odoslania Objednávky tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy.

Môže sa stať, že vašu objednávku nebudeme môcť potvrdiť. Patria sem situácie, keď Tovar nie je k dispozícii alebo keď si objednáte viac Tovaru, ako sme schopní dodať. Informáciu o maximálnom počte Tovaru vám však vždy vopred poskytneme v rámci E-shopu a nemala by vás prekvapiť. V prípade, že existuje akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme vás kontaktovať a zašleme vám ponuku na uzavretie Zmluvy v podobe zmenenej oproti Objednávke. V takom prípade bude Zmluva uzatvorená v okamihu, keď našu ponuku potvrdíte.

V prípade, že je v rámci E-shopu alebo v návrhu Objednávky uvedená zjavne nesprávna Cena, nie sme povinní Vám Tovar za túto Cenu dodať, a to ani v prípade, že ste obdržali potvrdenie Objednávky, a teda došlo k uzatvoreniu Zmluvy. V takejto situácii Vás budeme bezodkladne kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie novej Zmluvy v zmenenej podobe oproti Objednávke. V takom prípade bude nová Zmluva uzatvorená v okamihu, keď našu ponuku potvrdíte. V prípade, že Našu ponuku nepotvrdíte ani do 3 dní od jej zaslania, sme oprávnení od uzavretej Zmluvy odstúpiť. Za zrejmú chybu v Cene sa považuje napríklad situácia, keď Cena nezodpovedá cene obvyklej u iných predajcov alebo chýbajúca či vynechaná číslica.

V prípade uzavretia Zmluvy ste povinní zaplatiť Celkovú cenu.

Ak máte zriadený používateľský účet, môžete prostredníctvom neho zadávať Objednávky. Aj v tomto prípade ste však povinný skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob vytvorenia Objednávky je však rovnaký ako v prípade kupujúceho bez používateľského účtu, výhodou však je, že nie je potrebné opakovane vypĺňať vaše identifikačné údaje.

V niektorých prípadoch vám umožňujeme využiť zľavu na nákup Tovaru. Na to, aby vám bola zľava poskytnutá, musíte vyplniť údaje o zľave do preddefinovaného poľa v rámci návrhu Objednávky. Ak tak urobíte, Tovar vám bude poskytnutý so zľavou.

UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET

Na základe vašej registrácie v rámci E-shopu máte prístup k svojmu používateľskému účtu.

Pri registrácii svojho používateľského účtu ste povinný správne a pravdivo uviesť všetky zadané údaje a v prípade ich zmeny ich aktualizovať.

Prístup do používateľského konta je zabezpečený používateľským menom a heslom. Je vašou povinnosťou zachovávať dôvernosť tohto prístupu a tieto informácie nikomu neposkytovať. V prípade ich zneužitia za to nenesieme zodpovednosť.

Používateľské konto je osobné, a preto nie ste oprávnení umožniť jeho používanie tretím osobám.

Vaše používateľské konto môžeme zrušiť, najmä ak ste ho nepoužívali viac ako 4 roky alebo ak ste porušili svoje povinnosti vyplývajúce zo zmluvy.

Používateľské konto nemusí byť k dispozícii nepretržite, najmä s ohľadom na nevyhnutnú údržbu hardvéru a softvéru.

CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCTVA

Cena je vždy uvedená v e-shope, v návrhu objednávky a samozrejme v zmluve. V prípade rozporu medzi cenou uvedenou za Tovar v rámci E-shopu a cenou uvedenou v Návrhu objednávky platí cena uvedená v Návrhu objednávky, ktorá je vždy rovnaká ako cena v Zmluve. V rámci Návrhu objednávky je uvedená aj Cena za dopravu, resp. podmienky, za ktorých je doprava bezplatná.

Celková cena je uvedená vrátane DPH vrátane všetkých poplatkov stanovených zákonom.

Úhrada Celkovej ceny bude od vás požadovaná po uzatvorení Zmluvy a pred dodaním Tovaru. Celkovú cenu môžete uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:

bankovým prevodom. Informácie na vykonanie platby vám zašleme v rámci potvrdenia Objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do 7 pracovných dní.
Kartou online. V tomto prípade sa platba uskutočňuje prostredníctvom platobnej brány GoPay a platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na: https://www.gopay.com/cs/. V prípade platby kartou online je Celková cena splatná do dvoch pracovných dní.
Platba na dobierku. V tomto prípade sa platba uskutoční pri dodaní Tovaru oproti dodaniu Tovaru. V prípade platby na dobierku je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.
Faktúra bude vystavená elektronicky po zaplatení Celkovej ceny a bude vám zaslaná na vašu e-mailovú adresu. Faktúra bude tiež fyzicky priložená k Tovaru a dostupná v Používateľskom konte.

Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prejde až po zaplatení Celkovej ceny a prevzatí Tovaru. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena uhradená pripísaním na Náš účet, v opačnom prípade je uhradená v čase platby.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo opraviť cenu tovaru pred jeho odoslaním, ak zistí, že tovar bol ponúkaný za nesprávnu cenu. V takom prípade musí byť zákazník informovaný o správnej cene a musí s úpravou ceny súhlasiť. V opačnom prípade nebude kúpna zmluva uzatvorená a objednávka bude prevádzkovateľom zrušená.

DODANIE TOVARU, PRECHOD NEBEZPEČENSTVA ŠKODY NA TOVARE

Tovar Vám bude doručený spôsobom podľa Vášho výberu, pričom si môžete vybrať z nasledujúcich možností:

Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti;
doručenie prostredníctvom prepravných spoločností Zásilkovňa, DPD, WeDo;
Tovar je možné doručiť len v rámci Českej republiky.

Doba dodania Tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a od zvoleného spôsobu doručenia a platby. Predpokladaná doba dodania Tovaru vám bude oznámená v potvrdení Objednávky. Čas uvedený v E-shope je len orientačný a môže sa líšiť od skutočného času dodania. V prípade osobného odberu v našej prevádzke vás budeme vždy informovať o možnosti vyzdvihnutia Tovaru e-mailom.

Po prevzatí Tovaru od prepravcu je vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru a v prípade akýchkoľvek závad túto skutočnosť bezodkladne oznámiť prepravcovi a nám. V prípade, že sa na obale vyskytne akákoľvek vada, ktorá svedčí o neoprávnenej manipulácii a vniknutí do zásielky, nie je Vašou povinnosťou Tovar od Dopravcu prevziať.

V prípade, že porušíte svoju povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou prípadu podľa bodu 6.4 Podmienok, nemá to za následok porušenie našej povinnosti dodať Vám Tovar. Zároveň Vaše neprevzatie Tovaru neznamená odstúpenie od Zmluvy medzi nami a Vami. V takom prípade však máme právo odstúpiť od Zmluvy z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy. Ak sa rozhodneme toto právo uplatniť, odstúpenie od Zmluvy je účinné dňom, keď Vám odstúpenie od Zmluvy doručíme. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na prípadný nárok na zaplatenie Ceny za prepravu alebo na náhradu škody.

Ak z dôvodov na Vašej strane dôjde k opätovnému doručeniu Tovaru alebo k jeho doručeniu iným spôsobom, ako bolo dohodnuté v Zmluve, je Vašou povinnosťou uhradiť nám náklady na takéto opätovné doručenie. Platobné údaje na úhradu týchto nákladov Vám budú zaslané na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a sú splatné 14 dní od doručenia e-mailu.

Nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza na Vás okamihom prevzatia Tovaru. V prípade, že si Tovar neprevezmete, s výnimkou prípadu podľa bodu 6.4 Podmienok, nebezpečenstvo škody na Tovare na Vás prechádza v okamihu, keď ste mali možnosť Tovar prevziať, ale z dôvodov, ktoré ste nemohli ovplyvniť, ste ho neprevzali. Prechod nebezpečenstva škody na Tovare znamená, že od tohto momentu znášate všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením alebo akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.

V prípade, že Tovar nebol v E-shope uvedený ako skladom a bola uvedená orientačná doba dostupnosti, budeme vás v takom prípade vždy informovať:

mimoriadneho výpadku výroby Tovaru a vždy vám poskytneme novú predpokladanú dobu dostupnosti alebo informáciu o tom, že Tovar nebude možné dodať;
oneskorenia dodávky Tovaru od nášho Dodávateľa a my Vám vždy oznámime novú očakávanú dobu dodania.
V prípade, že Vám nebudeme schopní dodať Tovar ani do 30 dní od uplynutia dodacej lehoty uvedenej v Potvrdení objednávky, a to z akéhokoľvek dôvodu, sme My aj Vy oprávnení odstúpiť od Zmluvy.

PRÁVA Z CHYBNÉHO PLNENIA

Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Tovare podľa článku 6.7 Podmienok je Tovar bez vád, najmä že:

má vlastnosti, ktoré sme s Vami dohodli, a ak neboli výslovne dohodnuté, potom tie, ktoré sme uviedli v popise Tovaru alebo ktoré možno očakávať vzhľadom na povahu Tovaru;
je vhodný na účely, ktoré sme uviedli, alebo na účely, ktoré sú pre Tovar tohto typu obvyklé;
zodpovedá kvalite alebo vyhotoveniu dohodnutej vzorky, ak bola kvalita alebo vyhotovenie určené na základe vzorky;
má primerané množstvo a hmotnosť;
spĺňa požiadavky, ktoré naň kladú právne predpisy;
nie je zaťažený právami tretích osôb.
V prípade, že Tovar má vady, najmä ak nie je splnená niektorá z podmienok podľa článku 7.1, môžete nás na takúto vadu upozorniť a uplatniť práva z vadného plnenia (t. j. reklamovať Tovar) zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené v Našich identifikačných údajoch. Na uplatnenie reklamácie môžete použiť aj nami poskytnutý vzorový formulár, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto Obchodných podmienok. Pri uplatnení práva z vadného plnenia si musíte zvoliť spôsob riešenia vady a túto voľbu nemôžete bez Nášho súhlasu dodatočne zmeniť, s výnimkou prípadu podľa bodu 7.3. Reklamáciu vybavíme v súlade s právom z vadného plnenia, ktoré ste uplatnili. V prípade, že si nezvolíte spôsob riešenia vady, máte práva uvedené v bode 7.4 aj v situáciách, keď vadné plnenie bolo podstatným porušením Zmluvy.

Ak je vadné plnenie podstatným porušením Zmluvy, máte nasledujúce práva:

na odstránenie vady dodaním nového Tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru;
na odstránenie vady opravou Tovaru;
na primeranú zľavu z Ceny;
odstúpiť od Zmluvy.
Ak sa rozhodnete pre riešenie vady podľa vyššie uvedených bodov (a) alebo (b) a my vadu neodstránime týmto spôsobom v primeranej lehote, ktorú sme určili, alebo vám oznámime, že vadu týmto spôsobom vôbec neodstránime, máte práva podľa vyššie uvedených bodov (c) a (d), aj keď ste ich pôvodne v rámci reklamácie nepožadovali. Zároveň, ak sa rozhodnete odstrániť vadu opravou Tovaru a My zistíme, že vada je neodstrániteľná, oznámime vám to a vy si môžete zvoliť iný spôsob odstránenia vady.

Ak je vadné plnenie nepodstatným porušením Zmluvy, máte nasledujúce práva:

na odstránenie vady dodaním nového Tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru;
na odstránenie vady opravou Tovaru;
na primeranú zľavu z Ceny.
Ak však neodstránime vadu včas alebo odmietneme vadu odstrániť, máte právo odstúpiť od Zmluvy. Od Zmluvy môžete odstúpiť aj vtedy, ak nemôžete Tovar riadne užívať pre opätovný výskyt vady po oprave Tovaru alebo ak sa na Tovare vyskytne viacero vád.

V prípade podstatného alebo nepodstatného porušenia nemôžete odstúpiť od Zmluvy ani požadovať dodanie nového Tovaru, pokiaľ nemôžete Tovar vrátiť v stave, v akom ste ho dostali. To neplatí v nasledujúcich prípadoch:

ak sa stav Tovaru zmenil v dôsledku kontroly zameranej na zistenie vady;
ak sa Tovar používal pred zistením závady;
ak nemožnosť vrátiť Tovar v nezmenenom stave nebola spôsobená vaším konaním alebo opomenutím;
ak ste Tovar predali, spotrebovali alebo upravili pri bežnom používaní pred zistením vady; ak však k tomu došlo len čiastočne, je vašou povinnosťou vrátiť časť Tovaru, ktorú je možné vrátiť, pričom v takom prípade vám nebude vrátená časť Ceny zodpovedajúca vášmu prospechu z používania časti Tovaru.
Do troch dní od prijatia reklamácie vám e-mailom potvrdíme, že sme reklamáciu prijali, kedy sme ju prijali a predpokladaný čas potrebný na jej vyriešenie. Reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní od jej prijatia. Túto lehotu môžeme po vzájomnej dohode predĺžiť. Ak lehota uplynie márne, môžete od Zmluvy odstúpiť.

O vybavení reklamácie vás budeme informovať e-mailom. Ak je reklamácia oprávnená, máte nárok na náhradu účelne vynaložených nákladov. Tieto náklady ste povinní preukázať, napr. potvrdením o zaplatení alebo potvrdením o odoslaní. V prípade, že bola vada odstránená dodaním nového Tovaru, je Vašou povinnosťou vrátiť nám pôvodný Tovar, pričom náklady na jeho vrátenie znášame My.

Uplatňovanie práv z vadného plnenia a žaloby sa riadi ustanoveniami § 1810 a nasl. a § 1820 a nasl. a § 2099 a nasl. občianskeho zákonníka a zákona o ochrane spotrebiteľa.

V prípade, že ste podnikateľom, je vašou povinnosťou oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do troch dní od prevzatia Tovaru.

Ak ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť práva z vadného plnenia pre vadu, ktorá sa vyskytne na spotrebnom Tovare v lehote 24 mesiacov od prevzatia Tovaru. Ustanovenia týkajúce sa práva z vád sa neuplatňujú v prípade:

Tovaru, ktorý sa predáva za nižšiu Cenu, pre vadu, pre ktorú bola dohodnutá nižšia Cena;
opotrebenia Tovaru spôsobeného jeho bežným používaním;
použitého Tovaru pre vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú mal Tovar pri jeho prevzatí;
ak si to vyžaduje povaha Tovaru.

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

K odstúpeniu od zmluvy, t. j. k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi nami a vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku alebo v iných ustanoveniach Obchodných podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.

V prípade, že ste spotrebiteľom, t. j. osobou, ktorá nakupuje Tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte právo odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa doručenia Tovaru v súlade s ustanovením § 1829 Občianskeho zákonníka. V prípade, ak sme uzatvorili Zmluvu, ktorej predmetom je viac druhov Tovaru alebo dodanie viacerých častí Tovaru, táto lehota začína plynúť dňom dodania poslednej časti Tovaru a v prípade, ak sme uzatvorili Zmluvu, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom dodania prvej dodávky. Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Našu adresu uvedenú v Našich identifikačných údajoch). Môžete tiež použiť nami poskytnutý vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 2 Obchodných podmienok.

Ani ako spotrebiteľ však nemôžete odstúpiť od Zmluvy, ak sa predmet Zmluvy:

Tovar, ktorého Cena závisí od výkyvov na finančnom trhu nezávislých od Našej vôle a môže nastať počas lehoty na odstúpenie od Zmluvy;
dodanie alkoholických nápojov, ktoré môžu byť dodané až po uplynutí tridsiatich dní a ktorých Cena závisí od výkyvov na finančnom trhu, ktoré sú mimo Našej kontroly;
Tovar, ktorý bol upravený na Vaše želanie alebo pre Vašu osobu;
Tovar, ktorý podlieha skaze; a Tovar, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným Tovarom;
Tovar v zapečatenom obale, ktorý bol vyňatý z obalu a z hygienických dôvodov ho nemožno vrátiť;
dodanie zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, ak bol poškodený pôvodný obal;
dodanie novín, periodík alebo časopisov;
dodanie digitálneho obsahu, pokiaľ nebol dodaný na hmotnom nosiči a nebol dodaný s Vaším predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a pokiaľ sme Vás neinformovali, že nemáte právo odstúpiť od zmluvy.
Lehota na odstúpenie od Zmluvy podľa bodu 8.2 Obchodných podmienok sa považuje za dodržanú, ak nám počas nej zašlete oznámenie, že odstupujete od Zmluvy.

V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia od Zmluvy na účet, z ktorého bola pripísaná, alebo na účet, ktorý ste si zvolili pre odstúpenie od Zmluvy. Suma Vám však bude vrátená až po tom, ako nám Tovar vrátite alebo preukážete, že ste nám ho zaslali späť. Prosím, vráťte nám Tovar čistý, pokiaľ možno vrátane pôvodného obalu.

V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa bodu 8.2 Podmienok nám Tovar vrátite do 14 dní od odstúpenia od Zmluvy a náklady na vrátenie Tovaru nám znášate vy. Na druhej strane máte od Nás nárok na vrátenie Poplatku za dopravu, avšak len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu nami ponúkanému spôsobu doručenia Tovaru. V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu porušenia Zmluvy z Našej strany uhradíme aj náklady na vrátenie Tovaru k Nám, ale opäť len do výšky Poštovného zodpovedajúceho najlacnejšiemu spôsobu doručenia Tovaru, ktorý sme ponúkli.

Vy nám zodpovedáte za škodu v prípadoch, keď dôjde k poškodeniu Tovaru v dôsledku Vášho zaobchádzania s Tovarom iným spôsobom, ako je nevyhnutné vzhľadom na jeho povahu a vlastnosti. Škodu spôsobenú v takomto prípade Vám budeme účtovať po tom, ako nám Tovar vrátite, pričom účtovaná suma je splatná do 14 dní. Ak sme Vám ešte nevrátili Cenu, sme oprávnení započítať pohľadávku na náhradu nákladov proti Vašej pohľadávke na vrátenie Ceny.

Sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek pred tým, ako Vám Tovar dodáme, ak existujú objektívne dôvody, pre ktoré nie je možné Tovar dodať (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody spočívajúce v povahe Tovaru), a to aj pred uplynutím lehoty stanovenej v bode 6.9 Podmienok. Od Zmluvy môžeme odstúpiť aj vtedy, ak je zrejmé, že ste v Objednávke úmyselne uviedli nesprávne údaje. V prípade, že tovar nakupujete v rámci svojej podnikateľskej činnosti, t. j. ako podnikateľ, sme oprávnení od Zmluvy kedykoľvek odstúpiť, a to aj bez uvedenia dôvodu.

RIEŠENIE SPOROV SO SPOTREBITEĽMI

Ak ste spotrebiteľ, podľa zákona o ochrane spotrebiteľa máte právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu zo Zmluvy. V tomto prípade ste oprávnený obrátiť sa na Českú obchodnú inšpekciu, Ústredný inšpektorát - oddelenie ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz,web: adr.coi.cz. Mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu sa začína výlučne na váš návrh v prípade, že sa spor nepodarilo vyriešiť priamo s nami. Návrh je možné podať do 1 roka odo dňa, kedy ste u nás prvýkrát uplatnili svoje právo, ktoré je predmetom sporu.

Máte tiež právo iniciovať mimosúdne riešenie sporu online prostredníctvom platformy ODR, ktorá je k dispozícii na adrese ec.europa.eu/consumers/odr/.

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Ak náš právny vzťah s vami obsahuje medzinárodný prvok (napríklad budeme zasielať tovar mimo územia Českej republiky), tento vzťah sa vždy riadi právom Českej republiky. Ak ste však spotrebiteľ, vaše práva vyplývajúce z právnych predpisov nie sú touto zmluvou dotknuté.

Všetka písomná korešpondencia s vami sa bude doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená pri našich identifikačných údajoch. Korešpondenciu budeme doručovať na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve, vo Vašom používateľskom účte alebo prostredníctvom ktorej ste nás kontaktovali.

Zmluvu možno meniť a dopĺňať len na základe Našej písomnej dohody. Tieto Podmienky však môžeme zmeniť, avšak takáto zmena nebude mať vplyv na už uzavreté Zmluvy, ale len na Zmluvy uzavreté po dátume účinnosti zmeny. O zmene Vás však budeme informovať len v prípade, ak ste si vytvorili Užívateľský účet (aby ste mali tieto informácie pre prípad, že si objednáte nový Tovar, ale zmena nezakladá právo na ukončenie Zmluvy, keďže nemáme Zmluvu, ktorú by bolo možné ukončiť) alebo Vám máme na základe Zmluvy pravidelne a opakovane dodávať Tovar. Informáciu o zmene vám zašleme na vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred nadobudnutím účinnosti zmeny. Ak od vás nedostaneme oznámenie do 14 dní od zaslania informácie o zmene, nové podmienky sa stanú súčasťou našej Zmluvy a budú sa vzťahovať na ďalšiu dodávku Tovaru po nadobudnutí účinnosti zmeny. Výpovedná lehota v prípade, že podáte výpoveď, je 2 mesiace.

V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, zlyhanie subdodávateľa a pod.), nezodpovedáme za škody spôsobené v dôsledku alebo v súvislosti s udalosťou vyššej moci a ak stav vyššej moci trvá dlhšie ako 10 dní, máme My aj Vy právo odstúpiť od Zmluvy.

Vzorový formulár na uplatnenie reklamácie a vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy sú priložené k Zmluvným podmienkam.

V prípade nevyzdvihnutej zásielky máme nárok na finančnú náhradu škody za poštovné vynaložené na odoslanie zásielky, ktorá bude fakturovaná po vrátení nevyzdvihnutej zásielky.

Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám prístupná. Tieto Podmienky a Potvrdenie objednávky so zhrnutím objednávky však vždy dostanete e-mailom, a preto budete mať vždy prístup k Zmluve bez našej účasti. Odporúčame vám, aby ste si Potvrdenie objednávky a Podmienky vždy uložili.

Na našu činnosť sa nevzťahujú žiadne kódexy správania podľa § 1826 ods. 1 písm. g) Občianskeho zákonníka.

Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť 22. 5. 2023.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.